آیات مجرب سوره فاطر برای فروش سریع ملک و زمین و خانه و باغ 100 درصد تضمینی

در این مطلب از سایت ملکوتی ها آیات مجرب سوره فاطر برای فروش سریع ملک و زمین و خانه و باغ 100 درصد تضمینی را قرار دادیم . برای فروش سریع ملک و زمین و خانه و اجناس و کالا در مغازه می توان از این ایات مجرب و سریع الاجابه سوره فاطر بهره گرفت …

در این مطلب آیات مجرب سوره فاطر را برای کسانی که به دنبال فروش سریع ملک، زمین، خانه و باغ هستند، معرفی می‌کنیم. این آیات با خواص شگفت‌انگیز خود، به عنوان ابزاری بسیار مؤثر و ۱۰۰ درصد تضمینی در فرآیند فروش شناخته می‌شوند. اگر شما در مغازه خود اجناس و کالاهایی دارید که می‌خواهید به سرعت بفروشید، این آیات می‌توانند به شما کمک کنند تا با بهره‌گیری از نیروی معنوی آنها، فروش خود را تسریع بخشید. با ما همراه باشید تا با این روش‌های سریع‌الاجابه آشنا شوید و به نتایجی شگفت‌انگیز دست یابید.

آیات مجرب سوره فاطر برای فروش سریع ملک و زمین و خانه و باغ 100 درصد تضمینی

آیات مجرب سوره فاطر برای فروش سریع ملک و زمین و خانه و باغ 100 درصد تضمینی

دستور فروش ملک و خانه یا زمین

برای فروش ملک و خانه یا زمین ، دعای قرآنی ذیل را ( آیات بیست و هفتم تا سی ام سوره مبارکه فاطر ) در یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران در روز یکشنبه ساعت شمس یا قمر بنویسید و در میان ملک یا آپارتمان پنهان نمایید یا در زمین ملک دفن کنید

بسم الله الرحمن الرحیم
یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ ثَمَرَاتٍ مُّخْتَلِفًا أَلْوَانُهَا وَمِنَ الْجِبَالِ جُدَدٌ بِیضٌ وَحُمْرٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهَا وَغَرَابِیبُ سُودٌ (۲۷) وَمِنَ النَّاسِ وَالدَّوَابِّ وَالْأَنْعَامِ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ کَذَٰلِکَ إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ (۲۸) إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ (۲۹) لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَیَزِیدَهُم مِّن فَضْلِهِ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ (۳۰)
یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله

بیشتر بخوانید  دعای مهر و محبت ، دعای محبت همسر

🔆 برای تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) صلوات /

سخن پایانی

برای فروش ملک، خانه یا زمین، می‌توان با بهره‌گیری از روش‌های معنوی و دعایی، انرژی مثبت را به سمت موفقیت در این امر جذب کرد. یکی از این روش‌ها نوشتن آیات مبارکه سوره فاطر بر کاغذی بدون خط با گلاب و زعفران است که در روز یکشنبه، در ساعت شمس یا قمر انجام می‌شود. این دعا با نیت خالص و قلبی، در میان ملک یا آپارتمان پنهان یا در زمین دفن می‌شود تا برکت و رونق را به همراه بیاورد. با تکیه بر قدرت کلمات و ارتباط با عالم غیب، می‌توان درهای جدیدی را برای فروش ملک گشود و به نتیجه‌ای مطلوب دست یافت. این فرآیند نه تنها به عنوان یک روش سنتی، بلکه به عنوان یک عمل معنوی می‌تواند امید و آرامش را به دل فروشنده هدیه دهد.

1. فروش ملک
2. خانه
3. زمین
4. دعای قرآنی
5. سوره مبارکه فاطر
6. گلاب و زعفران
7. انرژی مثبت
8. موفقیت
9. آیات مبارکه
10. روش‌های معنوی
11. نیت خالص
12. برکت
13. رونق
14. پنهان کردن
15. دفن
16. کلمات
17. ارتباط با عالم غیب
18. روش سنتی
19. عمل معنوی
20. امید و آرامش

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *