دستوری قرآنی برای حفظ از شر ظالم و مزاحم و دفع شخص مزاحم تضمینی و مجرب

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دستوری قرآنی برای حفظ از شر ظالم و مزاحم و دفع شخص مزاحم تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دستور و دعای قرآنی مجرب و سریع الاثر برای در امان ماندن و ایمنی از شر شخص ظالم و مزاحم و همچنین دفع و دور کردن شخص مزاحم و ظالم …

در این مقاله، ما به ارائه یک دستور قرآنی مؤثر و مجرب پرداخته‌ایم که به شما کمک می‌کند از شر ظالم و مزاحم در امان بمانید. این دعا نه تنها به عنوان ابزاری برای دفع و دور کردن افراد آزاردهنده عمل می‌کند، بلکه موجب ایجاد آرامش و ایمنی در زندگی شما خواهد شد. با استفاده از آیات نورانی قرآن و استغفارهای خاص، می‌توانید به راحتی از خطرات و تهدیدات موجود رهایی یابید و به آرامش درونی دست یابید. این روش، که بارها توسط مؤمنان آزمایش شده، به شما قدرتی می‌بخشد تا با توکل به خداوند، در برابر هر گونه آزار و ظلم ایستادگی کنید.

دستوری قرآنی برای حفظ از شر ظالم و مزاحم و دفع شخص مزاحم تضمینی و مجرب

دعای دفع شخص ظالم,دعای ایمنی از شر ظالم,دعای در امان ماندن از شر ظالم,دعای محفوظ ماندن از شر ظالم

دعای مجرب برای ایمنی از شر ظالم و مزاحم

عزیزانی که در زندگی مزاحمانی دارند که براشون دردسر ایجاد میکنند و ترس دارند ازشون با انجام این عمل اون شخص مزاحم رو دفع کنید.

اگر کسی با ایمان این آیات را در نیمه شب جمعه بنویسد با وضو :

إِذْ هَمَّت طَّآئِفَتَانِ مِنكُمْ أَن تَفْشَلاَ وَاللّهُ وَلِيُّهُمَا وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ
وَلَقَدْ نَصَرَكُمُ اللّهُ بِبَدْرٍ وَأَنتُمْ أَذِلَّةٌ فَاتَّقُواْ اللّهَ لَعَلَّكُمْ تَشْكُرُونَ
إِذْ تَقُولُ لِلْمُؤْمِنِينَ أَلَن يَكْفِيكُمْ أَن يُمِدَّكُمْ رَبُّكُم بِثَلاَثَةِ آلاَفٍ مِّنَ الْمَلآئِكَةِ مُنزَلِينَ
بَلَى إِن تَصْبِرُواْ وَتَتَّقُواْ وَيَأْتُوكُم مِّن فَوْرِهِمْ هَذَا يُمْدِدْكُمْ رَبُّكُم بِخَمْسَةِ آلافٍ مِّنَ الْمَلآئِكَةِ مُسَوِّمِينَ
وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى لَكُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُكُم بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ

بیشتر بخوانید  دعای تسکین درد پا و رهایی و خلاصی از پا درد و رفع پا درد شدید

و چون نماز صبح بگذارد بنشیند تا وقت طلوع آفتاب و به ذکر و تسبیح مشغول شود چون آفتاب بلند شود دو رکعت نماز بگذارد و در رکعت اول (فاتحه) و آیة الکرسی را با نیت خالص و توجه به معنی آن بخواند و در رکعت دوم سوره فاتحه و آیات (285-286 بقره):

« آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَيْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ كُلٌّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبَّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِيرُ ﴿۲۸۵﴾ لاَ يُكَلِّفُ اللّهُ نَفْسًا إِلاَّ وُسْعَهَا لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِينَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَا إِصْرًا كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ ﴿۲۸۶﴾ »

را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند و چون سلام نماز دهد 7 بار استغفار بگوید: استغفرالله ربی و اتوب الیه» و سپس 7 بار بگوید: حَسبی اللهُ لا اله الا هو علیه توَکّلتُ و هو ربُّ العرشُ العظیم.
سپس تجدید وضو کند و این آیات را نوشته با خود دارد اگر از ظالمی ترسد ترس او زایل شود و قوت قلب حاصل گردد.

🔆 برای تعجیل در فرج قطب عالم امکان حضرت صاحب الزمان (عج) صلوات /

سخن پایانی

در دنیای پر از چالش و مزاحمت، گاهی نیاز داریم تا به راهکارهای معنوی پناه ببریم و با استفاده از قدرت ایمان، آرامش و ایمنی خود را تضمین کنیم. یکی از دستورات مجرب برای دفع ظالم و مزاحم، نوشتن آیات خاصی در نیمه شب جمعه است که با وضو انجام می‌شود. این آیات با معانی عمیق خود، نه تنها روح را تقویت می‌کنند بلکه به فرد احساس قدرت و اطمینان می‌دهند. پس از نماز صبح و ذکر و تسبیح، با نیت خالص و توجه به معانی آیات، می‌توان به آرامش دل و قوت قلب دست یافت. با تکرار استغفار و ذکر «حسبی الله» به خود یادآوری می‌شود که حمایت الهی همواره در کنار ماست و ترس از ظالمین به تدریج از بین می‌رود. در این راستا، تقویت روحیه و ایمان می‌تواند به عنوان سپری در برابر مزاحمت‌ها عمل کند و به ما کمک کند تا با اطمینان بیشتری در مسیر زندگی پیش برویم.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای تسکین درد,دعای رفع درد تمام اعضای بدن

1. ایمنی
2. مزاحم
3. دردسر
4. عمل
5. ایمان
6. آیات
7. نماز
8. ذکر و تسبیح
9. استغفار
10. قوت قلب
11. ظالم
12. ترس
13. فرج
14. حضرت صاحب الزمان (عج)

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *