دعا برای استخدام شدن در کار دولتی,دعا برای پیدا کردن کار فوری و تضمینی

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعا برای استخدام شدن در کار دولتی,دعا برای پیدا کردن کار فوری و تضمینی را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای رفع بیکاری و یافتن و پیدا کردن کار و شغل خوب و مناسب و استخدام شدن در کار دولتی …

در این مطلب، به بررسی دعاهایی می‌پردازیم که می‌توانند در فرایند استخدام در کار دولتی و پیدا کردن شغل مناسب به شما کمک کنند. این دعاها، به عنوان ابزارهای معنوی، می‌توانند انرژی مثبت و امید را به زندگی شما هدیه دهند و در راه رفع بیکاری و جذب فرصت‌های شغلی مؤثر باشند. با استفاده از دعاهای مجرب و سریع‌الاجابه، می‌توانید به سادگی به دنبال شغل دلخواه خود بروید و در کمترین زمان ممکن، به استخدام در یک محیط کاری مناسب نائل شوید. این دعاها نه تنها به تسهیل روند پیدا کردن کار کمک می‌کنند، بلکه به تقویت روحیه و اعتماد به نفس شما نیز منجر خواهند شد.

دعا برای استخدام شدن در کار دولتی,دعا برای پیدا کردن کار فوری و تضمینی

دعای استخدام شدن در کار,دعای یافتن کار دولتی,دعای پیدا شدن کار دولتی,دعای یافتن کار و شغل,دعای کاریابی فوری

دعا برای یافتن شغل مناسب:

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ) از وقال الملک ائتونی به ………..

تا به محسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.                   

بیشتر بخوانید  ختم مجرب جهت ارتقا شغلی - دعا جهت پیشرفت کاری

ذکرهای مهم برای یافتن شغل :                 

هرکس در ساعت ابتدائی روز، ذکر “یا رزاق” را به تعداد ۳۰۸ مرتبه تکرار کند، رزق و روزی او فراوان می گردد. همچنین گفتن ذکر “یا غنی” در میان نماز مغرب و عشاء به تعداد ۱۰۶۰ مرتبه نیز، ثروتی عظیم را از خزانه الهی را روانه شما می کند.

با قرار دادن دست خود بر روی سینه و ۷۰ مرتبه تکرار ذکر “یا فتاح” نیز هر روز بعد از نماز صبح، گشایشی در کار و روزی شما حاصل می شود.

دادن صدقه به هر مقدار نیز برای حل مشکل بیکاری و پذیرفته شدن دعا برای پیدا کردن شغل از سوی پروردگار، توصیه شده است.  

سخن پایانی

در دنیای پر از چالش‌های امروز، دعا و نذر به‌عنوان راهی معنوی برای یافتن شغل مناسب، می‌تواند امید را در دل‌های ناامید زنده کند. برای کسانی که در جستجوی فرصتی جدید هستند، روزه‌داری و خواندن آیات سوره یوسف در شب‌های خاص، به‌عنوان یک سنت روحانی، می‌تواند دروازه‌های بسته را بگشاید و مسیرهای تازه‌ای را نمایان کند. همچنین، ذکرهای معنوی همچون “یا رزاق” و “یا فتاح” که با نیت خالص و توجه قلبی تکرار می‌شوند، به‌عنوان کلیدهایی برای دسترسی به برکات الهی شناخته می‌شوند. صدقه دادن و نیت خیر نیز در این فرآیند، به‌عنوان ابزاری برای جذب رحمت و گشایش در زندگی معیشتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در نهایت، با امید به رحمت الهی و تلاش مستمر، می‌توان به آرزوهای شغلی دست یافت و زندگی را به سمت رشد و پیشرفت هدایت کرد.

بیشتر بخوانید  دعای دفع و باطل کردن طلسم ربط و باز شدن شخص بسته

#دعا_برای_یافتن_شغل
#ذکر_برای_رزق
#دعای_شغف
#استغفار
#روزه_پنجشنبه
#ذکر_یا_رزاق
#صدقه_برای_بیکاری
#سوره_یوسف

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *