دعا برای افرادی که میخواهند با کسی ازدواج کنند اما والدین و… به هر دلیلی اجازه نمیدهند

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعا برای افرادی که میخواهند با کسی ازدواج کنند اما والدین و… به هر دلیلی اجازه نمیدهند را قرار دادیم . دعای زیر دعایی قوی و مجرب برای جلب رضایت خانواده دختر یا پسر و مخالفان جهت ازدواج با شخص مورد نظر می باشد …

در این مطلب به بررسی دعایی قوی و مجرب پرداخته‌ایم که به افرادی که آرزوی ازدواج با شخص خاصی را دارند، اما به دلایل مختلف از جمله مخالفت‌های خانوادگی با چالش‌هایی مواجه‌اند، کمک می‌کند. این دعا با هدف جلب رضایت خانواده‌ها و از بین بردن موانع ازدواج طراحی شده است. با بهره‌گیری از این دعا، می‌توانید امیدواری بیشتری برای همسفر شدن با عشق خود داشته باشید و مسیر را برای رسیدن به زندگی مشترک هموار سازید. دعای پیش رو به عنوان ابزاری معنوی و موثر، می‌تواند شما را در این راه یاری کند و به تحقق آرزوهای قلبی‌تان نزدیک‌تر نماید.

دعا برای افرادی که میخواهند با کسی ازدواج کنند اما والدین و... به هر دلیلی اجازه نمیدهند

دعای ازدواج,دعای جلب رضایت برای ازدواج,دعای راضی کردن خانواده برای ازدواج,دعای ازدواج با شخص مورد نظر

دعای راضی شدن خانواده دختر برای ازدواج :

اگر خانواده دختر مورد علاقه تان راضی به ازدواج نمی شوند و فکر می کنید دلایلشان برای این عدم رضایت غیر منطقی و غیر معقول می باشد دعای زبان بند زیر را با رعایت نکاتی که گفته شده است بنویسید و هنگام صحبت با خانواده ی دختر همراه خود داشته باشید.

بسم الله الرحمن الرحیم اللهم یا رب مغیشا یا مثیثا یا طلیطیشا یا صکا یا حشاء بالع لحالی ۱۸ ۱۱۲ ۱۱ ۶۲ ۲۲ ۱۲ ۱۱۲ ۱۰ مبارک باد به اسم فلان بنت فلانه یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا بدوح یا الله .

توجه :

در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد .

بجای فلان بنت فلانه (یا فلان ابن فلانه) نام فرد و مادرش را بنویسد.

صرفا در امر حلال استفاده شود

دعای سریع الاجابه برای ازدواج سریع با معشوق :

بیشتر بخوانید  خواص ذکر الله الصمد برای طی الارض به همراه دستورالعمل گفتن ذکر

برای ازدواج سریع با معشوق مورد نظرتان کمی آب در کوزه ای سفالی بریزی و وقتی آب جذب کوزه شد دعای زیر را نوشته به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید. بسیار بسیار مجرب است.

هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا. لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا. وَیُعَذِّبَ الْمُنَافِقِینَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْمُشْرِکِینَ وَالْمُشْرِکَاتِ الظَّانِّینَ بِاللَّهِ ظَنَّ السَّوْءِ عَلَیْهِمْ دَائِرَهُ السَّوْءِ وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ وَلَعَنَهُمْ وَأَعَدَّ لَهُمْ جَهَنَّمَ وَسَاءتْ مَصِیرًا.

دعای تضمینی و مجرب برای راضی شدن خانواده پسر یا دختر برای ازدواج :

از امور مجربه توسل به امام جواد علیه السلام میباشد .

آن را ۱۴ مرتبه در ۹ روز بخوانید برای رسیدن به حوائج و خصوصا فروش منزل و ازدواج کردن مجرب است .

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *