قویترین اسم اعظم خداوند برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com قویترین اسم اعظم خداوند برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها 100% تضمینی را قرار دادیم .خواندن اسم های اعظم خداوند خواص و فضیلت فراوانی دارد . یکی از قویترین اسم های اعظم خداوند برای حاجت روایی و مستجاب شدن دعا و رسیدن به خواسته ها اسم اعظم زیر می باشد …

از آنجا که اسم اعظم خداوند برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها بسیار مهم است، برخی از افراد به دنبال شناخت این اسم ها هستند. یکی از اسم های اعظم خداوند که بسیار قوی و موثر است، اسم اعظم “الرزاق” است. خواندن این اسم به معنای خداوندی است که روزی و رزق را به بندگانش عطا می کند. این اسم، باعث می شود که دعاها مستجاب شده و حاجت های مردم برآورده شود. بنابراین، خواندن این اسم به ویژه در زمان های خاص مانند ساعات نیکویی و در دعاها، می تواند به دست یافتن به خواسته ها و حاجت های مردم کمک کند.

قویترین اسم اعظم خداوند برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها 100% تضمینی

اسم اتعظم برای حاجت,اسم اعظم خداوند مخصوص حاجت,اسم اعظم روا شدن حاجت,قویترین اسم اعظم خداوند,اسم های اعظم خداوند برای گرفتن حاجت  سریع

قویترین اسم اعظم خداوند برای حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها 100% تضمینی

متن دعای اسم اعظم برای حاجت و آیات مشخص از سوره هایی که اسم اعظم خداوند را دارند:

بسم الله الرحمن الرحیم (بحارالانوار، ج 90، ص 223-224)
الله لا إله إلّا هو الحی القیوم (سوره بقره آیه 255؛ سوره آل عمران آیه 2)
وَإِلَٰهُکُمْ إِلَٰهٌ وَاحِدٌ…»(سوره بقره آیه163). (کشف الاسرار، ج 1، ص 434؛ تفسیر صدرالمتألهین، ج 4، ص 38؛ بحارالانوار، ج 90، ص 227)
اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ لَیَجْمَعَنَّکُمْ إِلَیٰ یَوْمِ الْقِیَامَةِ لَا رَیْبَ فِیهِ ۗ (سوره نساء آیات 4 و 87)
اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَیٰ( سوره طه آیات 20 و 8)
اللّه لا إله إلاّ هو ربّ العرش العظیم(سوره نمل آیات 27 و 26)
اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ ۚ وَعَلَی اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ (سوره تغابن آیات 64 و 13)
ذلکم اللّه ربّکم خلق کلّ شیء… ( سوره غافر آیات 40 و 62)
6 آیه ابتدای سوره حدید و سه آیه آخر سوره حشر. (مجمع البیان، ج 9، ص 399؛ تفسیر قرطبی، ج 18، ص 32؛ بحارالانوار، ج 90، ص 230231)
یا هو یا من لا هو إلاّ هو، (التوحید، ص 89؛ مجمع البیان، ج 10، ص 860؛ بحارالانوار، ج 90، ص 232)
… اللّه اللّه اللّه اللّه الذی لا إله إلاّ هو…،(مکارم الاخلاق، ص352؛ بحارالانوار، ج9، ص226، 232)
یا إلهنا و إله کلّ شیء إلهاً واحداً لا إله إلاّ أنت. ( مجمع البیان، ج 7، ص 349)

بیشتر بخوانید  دعای قوی جهت برآورده شدن حوائج و خواسته ها

در دعاها و آیات مختلف قرآن کریم، اسم اعظم خداوند به عنوان نشانه‌ای از بزرگی و قدرت او آمده است. این اسم‌ها و اعظم‌ها، با اشاره به ویژگی‌ها و صفات الهی، اعتقاد و ایمان مسلمانان را تقویت می‌کند. در دعای اسم اعظم و آیات مختلف، این اسم‌ها به تعداد زیاد ذکر می‌شوند، به منظور تقویت ایمان و ارتباط نزدیک تر با خداوند. از سوره‌های مختلفی چون بقره، آل عمران، نساء، طه، نمل، تغابن، حدید و حشر، آیاتی به اسم اعظم اشاره شده است که بیانگر قدرت و بزرگی الهی است. این اسم‌ها، در دعاها و آیات مختلف، نشانگر وجود یکتای خداوند و بزرگی او است.

پنج اسم اعظم خداوند و خواص پنج آیه اسم اعظم

پرسیده بودید که اسم اعظم خداوند در کدام سوره است و کدامیک از آیات قرآن اسم اعظم دارد؛ در پاسخ باید بگوییم که بسیاری این پنج آیه را قوی ترین اسم اعظم خداوند و اسم اعظم برای برآورده شدن حاجت میدانند و گفته شده است هرکس این پنج آیه را که اسم اعظم در آن هاست در روز 11 مرتبه بخواند برای او هر کار مهمی ساده شده و به زودی به حاجت خود میرسد ان شاء الله ( کلم الطیب ص56 و57)

آن 5 آیه به شرح زیر است:

اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ الْحَیُّ القَیُّومُ… تا آخر آیت‌الکرسی (سوره مبارکه بقره آیه‌های 255 تا 257)
اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ الحَیُّ القَیُّومُ نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ، مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیْهِ، واَنْزَلَ التَّوْریةَ وَالْإِنْجیلَ مِنْ قَبْلُ هُدیً لِلنَّاسِ، وَاَنْزَلَ الْفُرْقانَ (سوره مبارکه آل عمران آیات 2و3
اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ لَیَجْمَعَنَّکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیمَةِ لارَیْبَ فیهِ، وَمَنْ اَصْدَقُ مِنَ اللَّهِ حَدیثاً (سوره مبارکه نساء آیه 87)
اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ، لَهُ الْأَسْمآءُالْحُسْنی (سوره طه آیه 8)
اَللَّهُ لا اِلهَ إلاَّ هُوَ، وَعَلَی اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ. (سوره تَغابُن آیه 13)

بیشتر بخوانید  ختم بسیار مجرب سوره یاسین برای حاجت و طریقه چله سوره یاسین

پنج اسم اعظم خداوند و خواص پنج آیه اسم اعظم از جمله موضوعاتی است که در قرآن مورد توجه قرار گرفته است. این پنج آیه شامل آیاتی از سوره های مختلفی مانند آیت الکرسی، آل عمران، نساء، طه و تغابن می باشند. اسم اعظم خداوند در این آیات ذکر شده و معتقد است که هر کس این آیات را با ایمان و توجه به اسم اعظم خداوند بخواند، حاجتش به زودی برآورده می شود. اسم اعظم خداوند به عنوان اسمی که برترین قدرت و تاثیر را دارد، مورد توجه و عبادت قرار گرفته است و مومنان بر اساس اعتقاد خود به این اسم اعظم توکل می کنند و امیدوارند که با استفاده از آن حاجات خود را به دست آورند.

قویترین اسم اعظم خداوند برای ثروت و حاجت

طبق احادیق اسلام، رسول خدا فرمود:برای خدا هشت اسم وجود دارد که در ساق عرش و قلب خورشید و در بهشت و درخت طوبی نوشته شده و هرکس قبل از دعا آن ها را بگوید، دعایش مستجاب می شود. آن هشت اسم عبارت اند از:

یا دائِمُ – یا حَیُّ – یا وتْرُ – یا فردُ – یا اَحدُ – یا قَویُّ – یاقَدیمُ – یا قادر

این هشت اسم اعظم که بیانگر صفات خدایی هستند، به مومنان کمک می کنند تا در هر لحظه و هر شرایطی به خداوند نزدیکتر شوند و از او برای رسیدن به آرامش، ثروت و حاجتشان استدعا کنند. هر یک از این اسم ها نشان دهنده امکانات و قدرت بی نهایت خداوند می باشند و وقتی انسان با ایمان و اخلاص از آن ها استفاده کند، می تواند به مقصود خود دست یابد. بنابراین، دعا با استفاده از این اسم ها نه تنها به رسیدن به آرزوها کمک می کند بلکه رابطه انسان با خداوند را نزدیک تر و قوی تر می کند.

بیشتر بخوانید  دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت برای تقویت ذهن و هوش و حافظه

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *