ذکری که مداومت در آن هر دعا و حاجتی را برآورده میکند 100% تضمینی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ذکری که مداومت در آن هر دعا و حاجتی را برآورده میکند 100% تضمینی را قرار دادیم . ذکر یا سمیع ذکری بسیار مجرب و سریع الاثر برای برآورده شدن هر حاجت و خواسته و استجابت دعای فوری و قطعی و تضمینی .

در اعتقاد بسیاری از مردم، ذکر و دعا دارای قدرتی بزرگ و تأثیرگذار بر برآورده شدن حاجات و دعاهاست. از جمله ذکرهایی که بسیاری از افراد برای برآورده شدن حاجات خود استفاده می‌کنند، ذکر “سمیع” است. این ذکر، به عنوان یکی از ذکرهای مجرب و سریع الاثر شناخته شده است و بسیاری از افراد از تأثیر آن بر برآورده شدن حاجات و دعاهای خود شاهد بوده‌اند. برخی منابع این ذکر را به عنوان یکی از ذکرهایی که تضمینی و فوری برای استجابت دعاها محسوب می‌شود، معرفی می‌کنند. بنابراین، اگر شما نیز در جستجوی راهی برای برآورده شدن حاجات و دعاهای خود هستید، می‌توانید به استفاده از ذکر “سمیع” روی آورید و خود را از تأثیرگذاری و قدرت این ذکر مطمئن کنید.

ذکری که مداومت در آن هر دعا و حاجتی را برآورده میکند 100% تضمینی

ذکر برای اجابت دعا,ذکر اجابت حاجت سریع,ذکر برآورده شدن حاجت,ذکر روا شدن دعا و حاجت سریع

ذکری که مداومت در آن هر دعا و حاجتی را برآورده میکند 100% تضمینی

ذکر شریف ” یاسمیع “🔸

نقل است ؛ اگر این اسم مبارک «یا سمیع» را روز پنجشنبه بعد از نماز ۵۰۰ بار بخوانن هر دعا و حاجتی که خواهند روا گردد.

بیشتر بخوانید  دعا و طلسم مجرب عزت و دولت - دعا عزت و دولت سریع الاثر

اگر به این ذکر مداومت شود، مستجاب الدوة گردد.

و چنانچه هر روز به طریق اوراد چهارصد و دو (۴۰۲)نوبت بخواند :

«یا سَمیعُ یا بَصیر»

هرگز به هیچ چیز محتاج نشود و رسوا نگردد و دعاهای او مستجاب شود و صفای باطن او را حاصل گردد.

ذکر شریف “یاسمیع” یکی از ذکرهای معروف در اسلام است که اعتقاد بر این است که اگر این اسم مبارک را به تعداد خاصی بعد از نماز بخوانیم، دعاهای ما مستجاب خواهند شد. این ذکر می‌تواند به عنوان درباره‌ی نیازهای مختلف مانند سلامتی، روزی، و رفع مشکلات مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، اگر این ذکر را به طور مداوم و پیوسته بخوانیم، می‌تواند به تصفیه باطن و روح ما کمک کند و باعث شود که از هر نوع نیاز و مشکلی در امان باشیم. از این رو، این ذکر می‌تواند یکی از راه‌های ارتباط با خداوند و تقویت ایمان ما باشد.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *