دعا برای چشم پاکی مرد و عدم خیانت و سر به راه شدن شوهر تضمینی و مجرب

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعا برای چشم پاکی مرد و عدم خیانت و سر به راه شدن شوهر تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر دعایی مجرب و قوی برای جلوگیری از خیانت شوهر و سر به راه شدن شوهر و چشم پاک شدن شوهر می باشد …

در این مطلب، به بررسی دعایی موثر و معتبر پرداخته‌ایم که به منظور حفظ پاکدامنی و وفاداری همسران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دعا نه تنها به جلوگیری از خیانت شوهر کمک می‌کند، بلکه می‌تواند او را به سوی راه‌های صحیح و اخلاقی هدایت کند. با تکیه بر قدرت کلمات و نیت‌های خالص، این دعا به تقویت ارتباط عاطفی و اعتماد میان زوجین یاری می‌رساند و موجب ایجاد حس آرامش و امنیت در زندگی مشترک می‌شود. اگر به دنبال راهی برای تقویت تعهد و پاکی در زندگی زناشویی خود هستید، این دعای مجرب می‌تواند به شما در رسیدن به هدف‌تان کمک کند.

دعا برای چشم پاکی مرد و عدم خیانت و سر به راه شدن شوهر تضمینی و مجرب

دعای چشم پاک شدن شوهر,دعای خیانت نکردن شوهر,دعای سر به راه شدن شوهر,دعای مجرب برای چشم پاکی شوهر

دعا برای چشم پاک شدن شوهر و خیانت نکردن آن

یکی از دعاهایی که برای چشم پاک شدن شوهر و حفظ چشم از خیانت در مفاتیح آمده است به شرح زیر است:

َ اللَّهُمَّ طَهِّرْ قَلْبِی‏ مِنْ‏ النِّفَاقِ‏ وَ عَمَلِی مِنَ الرِّیَاءِ وَ لِسَانِی مِنَ الْکَذِبِ وَ عَیْنِی مِنَ الْخِیَانَةِ فَإِنَّکَ تَعْلَمُ‏ خائِنَةَ الْأَعْیُنِ وَ ما تُخْفِی الصُّدُورُ یَا رَبِّ هَذَا مَقَامُ الْعَائِذِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَجِیرِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَغِیثِ بِکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ الْهَارِبِ إِلَیْکَ مِنَ النَّارِ هَذَا مَقَامُ مَنْ یَبُوءُ لَکَ بِخَطِیئَتِهِ وَ یَعْتَرِفُ بِذَنْبِهِ وَ یَتُوبُ إِلَى رَبِّهِ هَذَا مَقَامُ الْبَائِسِ الْفَقِیرِ هَذَا مَقَامُ الْخَائِفِ الْمُسْتَجِیرِ هَذَا مَقَامُ الْمَحْزُونِ الْمَکْرُوبِ هَذَا مَقَامُ الْمَحْزُونِ الْمَغْمُومِ الْمَهْمُومِ هَذَا مَقَامَ الْغَرِیبِ الْغَرِیقِ هَذَا مَقَامُ الْمُسْتَوْحِشِ الْفَرِقِ هَذَا مَقَامُ مَنْ لَا یَجِدُ لِذَنْبِهِ غَافِراً غَیْرَکَ وَ لَا لِضَعْفِهِ مُقَوِّیا إِلَّا أَنْتَ وَ لَا لِهَمِّهِ مُفَرِّجاً سِوَاکَ یَا اللَّهُ یَا کَرِیمُ لَا تُحْرِقْ وَجْهِی بِالنَّارِ بَعْدَ سُجُودِی لَکَ‏ «314» وَ تَعْفِیرِی بِغَیْرِ مَنٍّ مِنِّی عَلَیْکَ بَلْ لَکَ الْحَمْدُ وَ الْمَنُّ وَ التَّفَضُّلُ‏ «315» عَلَیَّ ارْحَمْ أَیْ رَبِّ أَیْ رَبِّ أَیْ رَب‏

بیشتر بخوانید  دعای وداع با ماه مبارک رمضان به همراه ترجمه فارسی

دعای دیگری نیز برای سر به راه شدن شوهر و جلوگیری از خیانت شوهر آمده است

این دعا باعث پایبندی مرد به همسر شده و مانع از رفتن به سمت خیانت خواهد شد. دعای زیر را روزی سه مرتبه بخوانید:

« وَهُوَ الَّذِي جَعَلَ لَكُمُ النُّجُومَ لِتَهْتَدُواْ بِهَا فِي ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ قَدْ فَصَّلْنَا الآيَاتِ لِقَوْمٍ يَعْلَمُونَ »

دعا برای سر به راه شدن شوهر

یکی از دعاهای مجرب برای سر به راه شدن شوهر و مطیع بودن شوهر به همسرش، دعایی است که در ادامه ارائه شده که باید برای مدت 40 روز برای مرتبه در روز خوانده شود.

“عَلِیُّ بْنُ مُوسَى بْنِ طَاوُسٍ الْحُسَیْنِیُّ فِی کِتَابِ أَمَانِ

الْأَخْطَارِ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ الدُّعَاءِ لِسَعْدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بِإِسْنَادِهِ

عَنْ زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ

إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ وَ نَقْلًا مِنْ کِتَابِ

عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَمَّادٍ الْأَنْصَارِیِّ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع أَنَّهُ

سَأَلَهُ سَائِلٌ أَنْ یُعَلِّمَهُ دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ

مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ”

دعا برای وفاداری شوهر

برای کسی که نمی‌خواهد همسرش دست به خیانت بزند و یا همسر دیگری اختیار کند، ذکری توصیه شده است که به دعا برای وفاداری شوهر شناخته می‌شود. کسی که به دنبال جلب محبت شوهر و استحکام زندگیست باید آیه شریفه زیر را با گلاب و زعفران در سه برگه کوچک نوشته، اولی را در آب شسته و به شوهر بنوشاند. دومین برگه برای زیر یا داخل بالش شوهر بگذارید و سومین برگه را به همراه خود نگه دارد. توجه شود که شخص باید نام خو و مادرش را هم در برگه‌های دعا بنوسید.

بیشتر بخوانید  امام علی قبل از نماز چه آیه ای را می خواندند

لَا يَحِلُّ لَكَ النِّسَاءُ مِنْ بَعْدُ وَلَا أَنْ تَبَدَّلَ بِهِنَّ مِنْ أَزْوَاجٍ وَلَوْ أَعْجَبَكَ حُسْنُهُنَّ إِلَّا زوجتک.

سخن پایانی

در دنیای پرهیاهوی امروز، دعا برای پاکی چشم و دل شوهر به عنوان ابزاری معنوی و عمیق، می‌تواند نقش مهمی در استحکام روابط زناشویی ایفا کند. با خواندن دعاهایی که به حفاظت از وفاداری و جلوگیری از خیانت اشاره دارند، می‌توان به روح و روان همسر کمک کرد تا در برابر وسوسه‌ها و چالش‌های زندگی مقاومت کند. این دعاها نه تنها موجب تقویت ایمان و تعهد شوهر به خانواده می‌شود، بلکه فضایی آرام و امن برای عشق و محبت ایجاد می‌کند. ایمان به قدرت دعا و نیایش می‌تواند در ایجاد یک زندگی مشترک شاداب و پایدار موثر باشد، جایی که هر دو نفر در کنار هم با عشق و احترام به یکدیگر زندگی کنند و از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوند.

1. دعا برای چشم پاک شدن شوهر
2. خیانت نکردن شوهر
3. دعا برای سر به راه شدن شوهر
4. وفاداری شوهر
5. جلوگیری از خیانت شوهر
6. استحکام روابط زناشویی
7. محبت شوهر
8. دین و دعا
9. نیایش
10. زندگی مشترک شاداب و پایدار
11. حفاظت از وفاداری
12. ایمان به دعا

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *