دعا برای باز شدن گره رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعا برای باز شدن گره رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب و سریع الاجابه برای کارگشایی و باز شدن گره از مشکلات و رزق و روزی می باشد …

دعای باز شدن گره رزق و روزی، یکی از دعاهایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و به آن اعتقاد دارند. این دعا به منظور حل مشکلات مالی و اقتصادی و گشایش رزق و روزی انجام می‌شود. افرادی که با مشکلات مالی و نیاز به روزی و رزق بیشتر روبرو هستند، از این دعا بهره می‌برند تا خداوند به آنها کمک کند و رزق و روزی‌شان را گسترش دهد. این دعا اعتقاد به توانایی خداوند برای حل مشکلات اقتصادی و ارزشمند بودن دعاها را نشان می‌دهد و بسیاری از افراد از تاثیربخشی واقعی این دعا شاهد هستند.

دعا برای باز شدن گره رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی تضمینی و مجرب

دعا برای باز شدن گره رزق و روزی و گشایش و وسعت رزق و روزی تضمینی و مجرب

دعا به عنوان یک وسیله قوی برای باز شدن گره‌های رزق و روزی شناخته شده است. این عمل معنوی می‌تواند باعث گشایش و وسعت رزق و روزی شود و به عنوان یک تضمین مجرب برای رسیدن به این هدف اعتبار دارد.

قوی ترین دعای گشایش کار و روزی – دعای مجرب برای شدن گره رزق و روزی

حضرت امام باقر (عَلَیهِ السَّلامُ) فرمود:

بیشتر بخوانید  ختم دعای نور برای عزیز و محترم شدن در میان همه مردم

    شخصی خدمت پیامبر (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) رسید و عرض کرد:

    ای رسول خدا من عیالمند و بدهکار و مدیون هستم و زندگی برای من سخت شده است، دعایی به من تعلیم ده که با ان به درگاه خداوند دعا کنم تا به من رزق و روزی عنایت فرماید به اندازه ای که با ان قرض و بدهکاریم را ادا و خرج و مخارج اهل و عیال و خانواده ام را فراهم سازم.

رسول خدا (صَلَّی اللهُ عَلَیهِ وَ الِهِ وَ سَلَّمَ) فرمود:

    ای بنده خدا وضوی خوب و کاملی بساز و سپس دو رکعت نماز بجای اور و رکوع و سجودش را بطور کامل و درست انجام ده و پس از ان بگو:

    یَا مَاجِدُ یَا وَاحِدُ یَا کَرِیمُ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ نَبِیِّکَ نَبِیِّ اَلرَّحْمَهِ یَا مُحَمَّدُ یَا رَسُولَ اَللَّهِ اِنِّی اَتَوَجَّهُ بِکَ اِلَی اَللَّهِ رَبِّکَ وَ رَبِّ کُلِّ شَیْءٍ اَنْ تُصَلِّیَ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ عَلَی اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْاَلُکَ نَفْحَهً مِنْ نَفَحَاتِکَ وَ فَتْحاً یَسِیراً وَ رِزْقاً وَاسِعاً اَلُمُّ بِهِ شَعْثِی وَ اَقْضِی بِهِ دَیْنِی وَ اَسْتَعِینُ بِهِ عَلَی عِیَالِی.

    ای بزرگوار، ای یگانه، ای کریم، به سویت روی می اورم بواسطه محمّد که پیامبرت تو و پیامبر رحمت تو است. ای محمّد ای رسول خدا، بواسطه تو رو می کنم به سوی خدا که پروردگار تو و پروردگار هر چیزی است. خدایا از تو می خواهم که بر محمّد و اهل بیتش درود فرستی و از تو می خواهم نَفحَه و نسیم کریمانه ای از نسیم هایت را و نیز گشایش اسان و رزق واسعی را که با ان پراکندگی ها و نابسامانی های امور زندگیم را جمع و جور کنم و قرضم را بپردازم و با ان به اهل و عیالم کمک و مساعدت نمایم و مخارجشان را تامین نمایم. (اَلکافِی – جلد 3 – ص 473)

بیشتر بخوانید  دعای حضرت خضر برای رزق و روزی برای جلب روزی و گشایش روزی

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *