دعای کارگشایی سریع جهت آزادی از زندان و بیرون آمدن از زندان 100% تضمینی

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعای کارگشایی سریع جهت آزادی از زندان و بیرون آمدن از زندان 100% تضمینی را قرار دادیم . دعای زیر یکی از قویترین و مجرب ترین دعاهای کارگشایی برای رهایی و خلاصی و آزادی از زندان می باشد …

در این مطلب ما به شما دعای کارگشایی سریع را معرفی می‌کنیم که به منظور آزادی از زندان و رهایی از قید و بندها طراحی شده است. این دعا، به عنوان یکی از مؤثرترین و مجرب‌ترین دعاها در زمینه کارگشایی شناخته می‌شود و با نیات خالص و قلبی می‌تواند راهگشای مشکلات باشد. با بهره‌گیری از این دعای قوی، امید داریم که هر فردی که در شرایط دشواری به سر می‌برد، به زودی به آغوش آزادی بازگردد و در زندگی‌اش نور امید و آرامش را دوباره بیابد.

دعای کارگشایی سریع جهت آزادی از زندان و بیرون آمدن از زندان 100% تضمینی

دعای کارگشایی سریع جهت آزادی از زندان و بیرون آمدن از زندان 100% تضمینی

دعای گشایش تضمینی برای آزادی از زندان

این دستور بارها تجربه شده است و نتایج آن قطعی می باشد . کافی است صد هزار مرتبه این آیه از قرآن به نیت خلاصی از زندان گفته شود

آیه 58 سوره انبیاء :

فَجَعَلَهُمْ جُذَاذًا إِلَّا كَبِيرًا لَهُمْ لَعَلَّهُمْ إِلَيْهِ يَرْجِعُونَ ﴿۵۸﴾

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

❗️نکته : این دستور ساعت اجرای خاصی ندارد و ضمنا نیازی نیست که یک روزه همه صد هزار مرتبه گفته شود . بلکه می توان با حفظ دقیق عدد در چند روز آن را انجام داد .

تصحیح شده مجربات ابن باقر

سخن پایانی

دعای گشایش تضمینی برای آزادی از زندان، یکی از متون معنوی است که در دل خود قدرتی شگرف نهفته دارد. این دستور که بر اساس آیه 58 سوره انبیاء شکل گرفته، به‌عنوان راهی مؤثر برای رهایی از قید و بندهای جسمی و روحی شناخته می‌شود. با تکرار این آیه به تعداد صد هزار مرتبه، فرد می‌تواند به‌طور مستقیم از نعمت‌های الهی بهره‌مند شود و به آزادی نزدیک‌تر گردد. نکته حائز اهمیت این است که انجام این عمل به زمان خاصی محدود نیست و می‌توان آن را در چند روز و با حفظ دقت در شمارش، به انجام رساند. به‌این‌ترتیب، هر فرد با ایمان و اراده‌ای راسخ می‌تواند با اجرای این دستور، درهای بسته را به روی خود بگشاید و به نور امید دست یابد.

بیشتر بخوانید  ذکر برای رفع فقر و تنگدستی از خانه - دعای کسب مال و ثروت زیاد

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *