دعای محافظ قوى در برابر هر گونه بلاياى طبيعى و غير طبيعى 100% تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای محافظ قوى در برابر هر گونه بلاياى طبيعى و غير طبيعى 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر یکی از دعاهای مجرب و سریع الاجابه برای محافظت در مقابل هرگونه خطرات و حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی می باشد …

دعای محافظ قوی، یکی از دعاهایی است که برای محافظت از خودمان در برابر هرگونه بلا و حادثه ایجاد شده است. این دعا، به ویژه در مواجهه با خطرات طبیعی و غیر طبیعی، به ما امید می دهد و ما را از ترس و نگرانی بی نیاز می کند. این دعا از طریق ایمان و اعتقاد به قدرت بالاتر و تاثیرگذارتر از خودمان، به ما آرامش و اعتماد به نفس می دهد. اگر این دعا را به صورت مستمر و با ایمان انجام دهیم، می توانیم از هر گونه بلا و بخت بدی محافظت کنیم و به آرامش و سلامتی دست پیدا کنیم.

دعای محافظ قوى در برابر هر گونه بلاياى طبيعى و غير طبيعى 100% تضمینی و مجرب

دعای محافظ از بلایا,دعای محافظ قوی از خطرات,دعای محافظ در برابر خطرات و بلا,دعای محافظت زا بلایا و حوادث

دعای محافظ قوى در برابر هر گونه بلاياى طبيعى و غير طبيعى 100% تضمینی و مجرب

دعای دفع بلا حرز امام جواد (ع):

خود را به این دعا حرز کن که اگر لشکر‌های روم و ترک را ملاقات کنی و همگی به همراه جمیع اهل زمین علیه تو قیام کنند، از ایشان به تو بدی نرسد و از همه آن‌ها ایمن باشی.

“بسم الله الرحمن الرحیم”
یا نُورُ یا بُرْهانُ یا مُبینُ یا مُنیرُ یا رَبِّ اِکْفِنی الْشُّرُورَ وَ افاتِ الدُّهُورِ وَ اَسْئَلُکَ النَّجاةَ یَوْمَ یُنْفَخُ فِی الصُّورِ‌

بیشتر بخوانید  ذکر یا عالِیُ یا کافِی ذکری گرانبها برای رسیدن ثروت از غیب

ای نور و‌ای دلیل روشن و‌ای آشکارکننده‌ای نوربخش پروردگارا کفایتم کن از شرور و آفات روزگار واز تو خواهم رهایی را در روزی که دمیده شود در صور

دعای دفع بلا حرز امام جواد (ع) یکی از دعاهای معروف در اسلام است که به آن پناه می‌بریم تا از بلاها و مصیبت‌ها محفوظ باشیم. امام جواد (ع) در این دعا، از خداوند می‌خواهد که از هر گونه بدی و زیانی محافظتش کند و او را در برابر هر گونه خطری ایمن نگاه دارد. این دعا با ذکر نام‌های خداوند و استفاده از اصطلاحاتی مانند “نور”، “برهان”، “مبین” و “منیر”، قدرت و رحمت الهی را مورد تاکید قرار می‌دهد و بر ما تأکید می‌کند که با ایمان و اعتماد به خداوند، می‌توانیم از هر گونه مشکلی در امان باشیم. این دعا نشان از تواضع و توکل بر خداوند دارد و ما را به آن وادار می‌کند که همواره به دعا و تضرع به حضرت الهی پناه ببریم تا از تمامی بلاها در امان باشیم.

دعای رفع گرفتاری به نقل از آقا امام زمان (ع):

حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، دعایی را به مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری یاد دادند تا در ایام گرفتاری‌های زندگی خوانده شود. ایشان از وجود نازنین امام زمان یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌ بست رسیدی این دعا را بخوان: امام کاظم (علیه السلام) فرمود: بلا و گرفتارى بر مؤمنى وارد نمى شود مگر آنکه خداوند جلّ و على بر او الهام مى فرستد که به درگاه بارى تعالى دعا نماید؛ و آن بلا سریع بر طرف خواهد شد. و چنانچه از دعا خوددارى نماید، آن بلا و گرفتارى طولانى گردد. پس هر‌گاه فتنه و بلائى بر شما وارد شود، به درگاه خداوند مهربان دعا و زارى نمائید.

بیشتر بخوانید  دعای گشایش در اندوه و ناراحتی و برطرف شدن غم و غصه

«يا مَن إذا تضايقتِ الأمورُ فَتحَ لها باباً لم تَذهَب اليه الأوهامُ صَلِّ على محمد و آل محمد و افتح لأموريَ المتضايقةِ باباً لم يَذهَب اليه وَهمٌ يا ارحم الراحمين».

در این دعا بر خداوند عرضه می‌داریم: «ای خدایی که وقتی حلقه‌های بلا به هم گره می‌ خورد و انسان را در فشار قرار می‌دهد؛ در این زمان دری را به روی بندگان باز می‌کند که فکر و وهم بشر هم به آن جا نمی رسید. خدایا صلوات خود را بر محمد و آل محمد نازل فرما و مرا که در بن بست گیر کرده ام، تو خودت راهی برایم باز کن که به عقل من نمی رسد.

در ایام گرفتاری و بلاهای زندگی، دعا و تضرع به درگاه خداوند مهربان، یکی از راه‌هایی است که می‌توان به آن پناه برد. دعای رفع گرفتاری که از آقا امام زمان (عج) نقل شده، در واقع نشان از توصیه‌های الهی برای رفع مشکلات و بلایا در زندگی است. این دعا تاکید دارد که هر وقت انسان به بن‌بست و فتنه‌ای روبرو شد، باید به درگاه خداوند زاری و دعا کند تا او با رحمت خود، راهی برای خارج شدن از این شرایط دشوار باز کند. این دعا نشان از اعتقاد به قدرت و عظمت خداوند دارد و انسان را به سوی ایمان و توکل بر او هدایت می‌کند. این دعا نشان از اهمیت و ارزش دعا و تضرع به خداوند در هنگام دشواری‌ها دارد و به انسان‌ها توصیه می‌کند که در هر لحظه و شرایطی به او رجوع کنند.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای حاجت قوی و مجرب برای حاجت روایی قطعی و تضمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *