دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن,دعای سریع الاثر برای ظفر و پیروزی بر دشمنان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن,دعای سریع الاثر برای ظفر و پیروزی بر دشمنان را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب و سریع الاجابه برای پیروزی و ظفر بر دشمنان می باشد . جهت شکست دشمنان می توانید از دعای زیر استفاده کنید …

دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن یکی از دعاهایی است که زمانی که انسان با دشمنی روبرو می شود می تواند از آن بهره ببرد. این دعا باورهای عمیقی در افراد ایجاد می کند و باعث ایجاد انرژی های مثبت برای پیروزی می شود. این دعا می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای شکست دشمنان استفاده شود و انسان را در راه پیروزی و ظفر قرار دهد. بنابراین، اگر شما نیز با دشمنی مواجه شده اید، می توانید از این دعا استفاده کنید تا به پیروزی و ظفر برسید و دشمنان خود را شکست دهید.

دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن,دعای سریع الاثر برای ظفر و پیروزی بر دشمنان

دعای شکست دشمن,دعای نابودی دشمن,دعای مرگ و هلاکت دشمن

دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن,دعای سریع الاثر برای ظفر و پیروزی بر دشمنان

دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن

از رسول اكرم روايت شدہ كه حضرت(ص)فرمودند:

زماني كه سختی و اندوهی يا ترس از سلطانی به شما روی آورد،يا ارادہ حاجتي كرديد،به اين دعا،دعا كنيد؛قسم به آن خدايی که مرا به حق مبعوث كرد،نخواندم آن را در صورتی،مگر اينكه بر او نصرت يافتم و نخواندم آن را بر دشمنی ،مگر اينكه بر او ظفر يافتم و چيزی دوست داشتنی ترو نزديک تراز آن،پيش من نيست .

دعا اين است

بیشتر بخوانید  وفق شریف كهيعص حمعسق و تاثیرات آن

يا عالِمَ الغُيوبِ وَ السَّرائِرِ،يا مُطاعُ يا عَزيزُ يا عَليم،يا هازِمَ الأَحزابِ لِأَحمَدٍ،يا كائِدَ فِرعَونَ لِموسي،يا مُنجِيَ عيسي مِن أَيدِي الظَّلَمَةِ،يا مُخلَّصَ نُوحٌ مِنَ الغَرقِ،يا قَصِدَ كُلَّ خَيرٍ،يا ذَاالجَلالِ وَ الإِكرامِ،يا خالِقَ الخَيرِ،يا أَهلَ الخَيرِ،رَغبتُ إِلَيكَ في كذا وَكذا،فَصَلِّ اللَّهُمَّ عَلي مُحَمَّدٍ وَ آلهِ وَ فَرَّج عَنّي أَغثِني وَ استَجِب لي وَ ارحَمني يا أَرحَمَ الرَّاحمين

منبع:بحارالانوار،ج۹۵،ص۲۸۲

********************************

دعای مجرب برای پیروزی بر دشمن یکی از دعاهای معتبر و مجرب در اسلام است که به کمک خداوند برای پیروزی بر دشمنان و رفع سختی‌ها و اندوه‌ها استفاده می‌شود. این دعا به صورت زیر است: “یا عالِمَ الغُيوبِ وَ السَّرائِرِ،يا مُطاعُ يا عَزيزُ يا عَليم،يا هازِمَ الأَحزابِ لِأَحمَدٍ،يا كائِدَ فِرعَونَ لِموسي،يا مُنجِيَ عيسي مِن أَيدِي الظَّلَمَةِ،يا مُخلَّصَ نُوحٌ مِنَ الغَرقِ،يا قَصِدَ كُلَّ خَيرٍ،يا ذَاالجَلالِ وَ الإِكرامِ،يا خالِقَ الخَيرِ،يا أَهلَ الخَيرِ،رَغبتُ إِلَيكَ في کذا وَکذا،فَصَلِّ اللَّهُمَّ عَلي مُحَمَّدٍ وَ آلهِ وَ فَرَّج عَنّي أَغثِني وَ استَجِب لي وَ ارحَمني یا أَرحَمَ الرَّاحمين.” این دعا به آن اعتماد دارد که خداوند با قدرت و عظمت خود، می‌تواند در هر موقعیتی کمک کند و به ما رحمت ببخشد.

1. دعای مجرب
2. پیروزی بر دشمن
3. رسول اکرم
4. اراده حاجت
5. نصرت و ظفر
6. عالم الغیوب
7. کائد فرعون
8. مخلص نوح
9. ذاالجلال و الإکرام
10. رفع اندوه و ترس

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *