دعای مجرب برای رفع نحسی ایام قمر در عقرب,دعای رفع نحوست روزهای قمر در عقرب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مجرب برای رفع نحسی ایام قمر در عقرب,دعای رفع نحوست روزهای قمر در عقرب را قرار دادیم . دعای زیر دعایی بسیار مجرب برای رفع نحوست و سنگینی ایام و روزهای قمر در عقرب می باشد . برای رفع سنگینی و نحوست قمر در عقرب فوق العاده مجرب است …

در اعتقادات مذهبی و مردمی، ایام قمر در عقرب به عنوان ایامی نحس و سنگین شناخته می‌شوند که برخی از افراد به دنبال روش‌هایی برای رفع این نحوست هستند. یکی از روش‌های معتبر و اثبات شده برای رفع این نحوست، دعا می‌باشد. دعایی که بیشتر از سایر دعاها موثر و مجرب برای این مناسبت‌ها است. این دعاها توسط افراد با ایمان و اعتقاد به خداوند و تاثیرگذاری دعاها، به صورت جدی و با اعتقاد کامل انجام می‌شوند تا از نحوست و سنگینی ایام قمر در عقرب محافظت کنند. این دعاها نه تنها به روحیه و اعتماد به نفس فرد کمک می‌کنند، بلکه به ایجاد حالتی آرام و آسوده در زندگی افراد نیز کمک می‌کنند.

دعای مجرب برای رفع نحسی ایام قمر در عقرب,دعای رفع نحوست روزهای قمر در عقرب

دعای رفع محسی قمر در عقرب,دعای رفع نحوست قمر در عقرب,دعای رفع سنگینی قمر در عقرب

دعای مجرب برای رفع نحسی ایام قمر در عقرب,دعای رفع نحوست روزهای قمر در عقرب

دعای مجرب برای دفع نحوست قمر در عقرب:

در هنگامی که قمر در عقرب است بهتر است از کارهای اساسی پرهیز شود ولی چنانچه مجبور به انجام کاری بودید موارد ذیل را انجام دهید:

ساده ترین راه حل برای دفع و رفع نحسی ایام قمر در عقرب این است که در این ایام صدقه داده شود و هر روزه آیه الکرسی قرائت گردد.و یا اینکه قبل از انجام عمل سه مرتبه دعای حوقله سبعه را بخوانید.

بیشتر بخوانید  دعای از بین بردن نحوست و ناخوشایندی در هنگام مسافرت

دعا این است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ الاّ بِاللهِ اُفرِّجُ بِها کُلِّ کُربَهِ
لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اُحِلُّ بِها کُلِّ عُقدَهِ
لا حَولَ و لا قُوَّهَ الاّ بِالله اَجلو بها کلّ ظلمه
لا حول و لا قُوَّهَ اِلاّ بِالله؛ اَفتَحُ بِها کُلِّ باب
لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ شِدَّهِ و مُصیبَهِ
لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَستَعینُ بِها عَلى کُلِّ اَمرِ یَنزُلُ بی
لا حَولَ و لا قُوَّهِ الاّ بِالله اَعتَصِمُ بِها مِن کُلِّ مَحذُور اَحاذِرهُ
اَسئَلُکَ یا رَبِّ اَن تُصَلِّیَ عَلى محمّد و آل محمد و أهلِ بَیتِهِ الطّاهِرین بِخَفیِّ لُطفِکَ یا ذاالجَلالَ و الاِکرام آمین آمین یا ربّ العالمین🌜

سخن پایانی

در ایامی که قمر در عقرب است، بسیاری از افراد به دعا و صدقه دادن روی می‌آورند تا از نحوست و بدبختی دوری کنند. یکی از دعاهای مجرب برای دفع نحوست این است که در این ایام دعای حوقله سبعه را سه بار بخوانند. این دعا با تکرار جمله “لا حول و لا قوة الا بالله” شامل تقویت ایمان و توکل بر خداوند است. همچنین، قرائت آیه الکرسی و انجام اعمال نیکو در این ایام می‌تواند به دفع نحوست و جلب برکت و رحمت الهی کمک کند. این موارد نشان از اهمیت و تأثیر دعا و عبادت در زندگی مسلمانان دارد و نشان می‌دهد که با ایمان و توکل بر خداوند می‌توان به دوری از بلاها و نحوست‌ها دست یافت.

در ایام قمر در عقرب، از انجام کارهای اساسی پرهیز کنید. صدقه دادن و قرائت آیه الکرسی می‌تواند به دفع نحوست کمک کند. دعای حوقله سبعه قبل از انجام عمل نیز موثر است.

بیشتر بخوانید  حرز امام سجاد برای دفع شر جن و شیاطین و ساحران و انس

1. دعای مجرب
2. نحوست قمر
3. دفع نحسی
4. عقرب و موقعیت قمر
5. صدقه و صلوات
6. دعای حوقله سبعه
7. ایام نحس در تقویم اسلامی
8. آیه الکرسی
9. اعمال مجرب برای دفع نحس
10. اعتصام به دعا و ایمان

#دعا #نحسی #قمر_در_عقرب #دفع_نحوست

در این پست می خواهم با شما در مورد دعای مجرب برای دفع نحوست قمر در عقرب صحبت کنم. این دعا با انجام صدقه و قرائت آیه الکرسی در ایام قمر در عقرب می تواند به شما کمک کند. همچنین قبل از انجام هر کاری می توانید دعای حوقله سبعه را سه مرتبه بخوانید. امیدوارم با انجام این دعاها و عمل به توصیه ها، نحوست را از خود دور کنید.

#دعا #دفع_نحوست #قمر_در_عقرب #صدقه #آیه_الکرسی #حوقله_سبعه #پناه_به_خدا

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *