دعای شفای اولاد از همه مریضی و دردها,نماز مجرب برای خوب شدن حال فرزندان

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعای شفای اولاد از همه مریضی و دردها,نماز مجرب برای خوب شدن حال فرزندان را قرار دادیم . نماز و دعای زیر از دستورات بسیار مجرب و سریع الاجابه برای برطرف شدن و شفای بیماری و مریضی فرزند و اولاد می باشد …

در این مقاله دعا و نماز ویژه‌ای برای شفای فرزندان از تمامی بیماری‌ها و دردها ارائه شده است. این دعاها که از معارف غنی اسلامی برگرفته شده‌اند، به عنوان روش‌هایی موثر و سریع‌الاجابه شناخته می‌شوند و می‌توانند برای بهبود حال فرزندان و رفع مشکلات جسمی و روحی آن‌ها بسیار کارساز باشند. با توجه به اهمیت سلامتی و آرامش روحی در زندگی فرزندان، این نمازها به والدین کمک می‌کند تا با توکل به خداوند و استفاده از این متون مقدس، امید و آرامش را به خانواده بازگردانند.

دعای شفای اولاد از همه مریضی و دردها,نماز مجرب برای خوب شدن حال فرزندان

دعای شفای اولاد از همه مریضی و دردها,نماز مجرب برای خوب شدن حال فرزندان

دعای شفای اولاد از همه مریضی و دردها

نماز کاملا مجرب جهت خوب شدن حال فرزندان

عملی بسیار بسیار مجرب که عده زیادی تجربه کرده اند

یک نماز دو رکعتی است که پدر فرزند، برای شفای فرزندش می خواند.
به این نحو که:
شب دوشنبه(یعنی شام یکشنبه که فرداش دوشنبه می شود)
یک نماز دو رکعتی می خواند در رکعت اول بعد از سوره حمد، سوره تکاثر را یازده بار، و در رکعت دوم، بعد از حمد ، سوره تکاثر را سیزده بار.

بعد که سلام داد و نماز تمام شد، تسبیح حضرت زهرا سلام الله علیها را می گوید، بعد به سجده می رود و صد بار صلوات می فرستد، و سپس در همان حال سجده با خداوند عهد قلبی محکم می بندد که اگر فرزندش شفا یافت، چهارصد صلوات دیگر در یکی از سجده های شکر بعد از نماز می فرستد.
بعد که این تعهد را بست، سر از سجده بر می دارد.

بیشتر بخوانید  دعای سرازیر شدن رزق و روزی برای جلب روزی و افزایش رزق و روزی

این نماز بخط مرجع بزرگ و بی نظیر دوران آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری رحمه الله تعالی موجود است.

علامه سید حسن شیرازی رحمه الله تعالی علیه فرموده اند این نماز را بارها و.بارها تجربه کرده اند و به شخص دیگری هم یاد داده اند و اون شخص به جماعت زیادی یاد داده است، که مریضی همگی به برکت این نماز برطرف شده است.

این دستور العمل را شیخ مناجاتیان، عارف بزرگ دوران، شیخ جواد ملکی تبریزی رحمه الله تعالی هم نقل کرده اند، با اختلافی مختصر.

عالم بزرگوار اهل دل ، سید محمد رضی رضوی هم در مورد فرزند خودشان و دیگران هم تجربه کرده اند

منبع : کانال گره گشایی با آیات قرآن کریم

سخن پایانی

دعای شفای اولاد از بیماری‌ها و دردها، به عنوان یک عمل معنوی و مجرب، در دل‌های مؤمنان جایگاهی ویژه دارد. این نماز دو رکعتی که پدر برای بهبود حال فرزندش به جا می‌آورد، در شب دوشنبه و با نیت خالصانه‌ای انجام می‌شود. در رکعت اول، سوره تکاثر به تعداد یازده بار و در رکعت دوم به تعداد سیزده بار بعد از سوره حمد قرائت می‌گردد. پس از اتمام نماز و گفتن تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها)، پدر به سجده رفته و صد بار صلوات می‌فرستد و در این لحظه با خداوند عهدی قلبی می‌بندد که در صورت شفا یافتن فرزند، چهارصد صلوات دیگر در سجده شکر به جا آورد. این روش، که از بزرگان دین نظیر آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری و علامه سید حسن شیرازی نقل شده، نشانه‌ای از قدرت دعا و ایمان است و به تجربه‌های متعدد دیگران، آثار شگرفی در بهبودی بیماران داشته است. این عمل معنوی، نه تنها آرامش روحی را به همراه دارد، بلکه امید و توکل را در دل پدران و مادران زنده می‌کند.

بیشتر بخوانید  با خواندن این دعا بازگشت معشوق در یک هفته تا 20 روز 100% تضمینی

1. دعای شفای اولاد
2. بیماری‌ها
3. دردها
4. نماز دو رکعتی
5. خوب شدن حال فرزندان
6. سوره تکاثر
7. تسبیح حضرت زهرا (سلام الله علیها)
8. صلوات
9. عهد قلبی
10. آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری
11. علامه سید حسن شیرازی
12. روش معنوی
13. بهبودی بیماران
14. امید و توکل
15. تجربه‌های مؤمنان

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *