دعای ترفیع و ارتقای شغلی و پیدا کردن کار و شغل مناسب 100% تضمینی و مجرب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای ترفیع و ارتقای شغلی و پیدا کردن کار و شغل مناسب 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر دعایی سبیار مجرب و سریع الاجابه برای یافتن و پیدا کردن کار و شغل مناسب و پردرآمد می باشد همچنین جهت ترفیع و ارتقای شغلی سبیار مجرب است …

دعای ترفیع و ارتقای شغلی و پیدا کردن کار و شغل مناسب یکی از دعاهای مهم و موثر در زندگی افراد است که برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در زمینه شغلی و کاری بسیار موثر است. این دعا با استفاده از قدرت و تاثیر آن در جهان معنوی، به افراد کمک می کند تا به راحتی شغلی مناسب و پر درآمد برای خود پیدا کنند. این دعا نه تنها برای یافتن کار مناسب بلکه برای ترفیع و ارتقای در محیط کاری نیز بسیار موثر است. بنابراین، با ایمان و اعتقاد به این دعا و انجام آن به صورت صحیح، می توانید به راحتی به موفقیت و پیشرفت در زمینه شغلی خود دست یابید.

دعای ترفیع و ارتقای شغلی و پیدا کردن کار و شغل مناسب 100% تضمینی و مجرب

دعای مجرب برای ارتقای شغلی,دعای قوی و تضمینی ارتقای شغلی,دعای یافتن شغل و کار خوب,دعای پیدا کردن کار و شغل مناسب

دعای ترفیع و ارتقای شغلی و پیدا کردن کار و شغل مناسب 100% تضمینی و مجرب

دعای سریع الاجابه برای پیدا کردن شغل مناسب و ارتقا شغلی

برای پیدا کردن کار مناسب و ارتقای شغلی،مداومت بر خواندن این ذکر نمایید.

❄️اِستَغفُرِاللهِ العَظيم اَلذي لا اِلهَ اِلا هُوَ الحَي القَيوم و اَتوبِ اِلَيه لي و لِوالدَي و لِلمُسلِمين❄️

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع کدورت بین داماد و مادرزن و ایجاد آشتی و صلح بین آنها

در جستجوی یافتن شغل مناسب یا ارتقای شغلی خود، دعا و استغفار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دعای سریع الاجابه که بعضی از مردم به آن متوسل می‌شوند، به عنوان یک وسیله قوی برای حل مشکلات و رسیدن به اهداف شغلی خود معرفی شده است. این دعا با توجه به اعتقادات دینی، به توفیق و راهنمایی خداوند برای یافتن شغل مناسب و ارتقای حرفه‌ای کمک می‌کند. به عنوان یک عمل معنوی و ایمانی، انجام دادن این دعا می‌تواند به انسان احساس آرامش و اطمینان بدهد و به او انگیزه‌ای برای پیگیری هدف‌های شغلی خود بخشید. بنابراین، در هر مرحله از جستجوی شغل یا ارتقای حرفه‌ای، می‌توان از این دعا استفاده کرد تا به خواسته‌های شغلی خود برسیم.

دعا برای پیدا شدن کار پر درآمد

پیدا کردن کار شایسته با درآمد زیاد این روزها دشوار شده است. حتی با وجود داشتن تخصص کار مورد انتظار یافت نمی‌شوند به طوریکه این موضوع به یک مشکل جدی تبدیل شده است. در این موقعیت بعضی از علما توصیه به خواندن دعا برای پیدا شدن کار پر درآمد و خوب کرده اند که یک نمونه از آن قرائت 4 آیه از سوره یوسف (آیات 50 تا 56) است. به این منظور باید اولین پنجشنبه از ماه قمری را روز بگیرد و شب جمعه پیش از خواب این آیات را قرائت کند. همچنین هنگام افطار، پس از نماز عشار و در رختخواب نیز آن را بخواند:

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَهِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ

أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰)

بیشتر بخوانید  دعا و دستورالعملی مجرب برای ابطال طلسم - باطل السحر

قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّه ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَهُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (۵۱)

ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)

‏ وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَهٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳)

وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴)

قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵)

وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

و سپس زمان خوابیدن هر کدام از این ذکرها را 100 مرتبه تکرار کند:

“لا اله الا الله”، “الله اکبر”، “سبحان الله” و “استغفرالله”

و در پایان 100 مرتبه صلوات بفرستند.

و در روز جمعه این آیات را در کاغذی بنویسد و آن را در بالای در آویزان کند در همان هفته به خواسته خود می‌رسد.

در جستجوی یافتن یک شغل مناسب و با درآمد بالا، بسیاری از افراد به دعا و توکل بر خداوند متعال روی آورده‌اند. یافتن یک شغل مناسب و با درآمد بالا امروزه یک چالش بزرگ است و بسیاری از افراد با تخصص و تجربه همچنان به دنبال آن هستند. بنابراین، برخی از افراد به خواندن دعاها و ذکرها به امید پیدا کردن کار مورد نظر می‌پردازند. یکی از دعاهای پر استفاده برای پیدا شدن کار مناسب و با درآمد بالا، قرائت 4 آیه از سوره یوسف است. این دعا در روز پنجشنبه از ماه قمری قرائت شده و امیدوارند که با توکل بر خداوند، به خواسته خود برسند.

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای رفع بیکاری و کارگشای قوی و پیدا کردن شغل و کار

 بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *