دعایی تضمینی برای حل مشکل و گرفتاری و حاجت روایی از حضرت زهرا (س)

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعایی تضمینی برای حل مشکل و گرفتاری و حاجت روایی از حضرت زهرا (س) را قرار دادیم . دعای زیر دعایی فوق العاده مجرب و تضمینی برای حاجت روایی و رفع و حل سریع و فوری گرفتاری ها و مشکلات زندگی از حضرت زهرا (س) …

در این مطلب، دعایی قدرتمند و تضمینی برای گشایش در مشکلات و برآورده شدن حاجات از حضرت زهرا (س) ارائه کرده‌ایم. این دعا، به عنوان راهی مؤثر و مجرب شناخته می‌شود که می‌تواند در زمان‌های دشوار و گرفتاری‌های زندگی، به یاری شما بیاید. با اعتماد به الطاف الهی و دعاهای پاک این بانوی بزرگوار، می‌توانید بر مشکلات غلبه کرده و آرامش را به زندگی خود بازگردانید. از این رو، با نیتی خالص و قلبی سرشار از ایمان، این دعای ارزشمند را به کار گیرید و شاهد تغییرات مثبت در زندگی‌تان باشید.

دعایی تضمینی برای حل مشکل و گرفتاری و حاجت روایی از حضرت زهرا (س)

,دعای حاجت روایی,دعای حل مشکل,دعای حضرت زهرا برای حاجت روایی,دعا حضرت زهرا برای حل مشکل,دعای رفع مشکل و گرفتاری,دعای گشایش در مشکل و حاجت روایی

دستور مجرب حاجت روایی با دعای حضرت زهرا (س)

بابت هر حاجتی توکل به خدا کند و وضو بگیرد و به نیت حل مشکل در روز یک شنبه دعای حضرت زهرا (س) را بخواند.

اََللّهُمَّ إِجْعَلْ أَوَّلَ یَوْمی هَذا فَلاحاً وَ آخِرَهُ نَجاحَاً وَ أَوْسَطَهُ صَلاحَاً، اََللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ،‌وَاجْعَلْنا مِمَّنْ أَنابَ إِلَیْکَ فَقَبِلْتَهُ،‌وَ تَوَکَّلَ عَلَیْکَ فَکَفَیتَهُ، وَ تَضَرَّعَ إِلَیْکَ فَرَحِمْتَهُ .

سخن پایانی

در لحظات تنهایی و نیاز، دعا و نیایش به درگاه الهی می‌تواند کلید گشایش مشکلات باشد. دستور مجرب حاجت روایی با دعای حضرت زهرا (س) یکی از راه‌های اثرگذار برای رسیدن به خواسته‌هاست. فردی که به کمک این دعا روی می‌آورد، با توکل به خداوند و با وضو گرفتن، در روز یکشنبه با قلبی پاک و نیتی خالص، به تضرع و درخواست می‌پردازد. این دعا که در آن از خداوند خواسته می‌شود تا روزی پربرکت و سرشار از موفقیت و صلاح نصیب او کند، به او امید و آرامش می‌بخشد. با ذکر نام مبارک پیامبر و خاندان او، دعا کننده احساس نزدیکی بیشتری به رحمت و یاری الهی پیدا می‌کند و یقین دارد که در پی این نیایش صادقانه، درهای رحمت به روی او گشوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  دعای محبت قوی با شمع,دعای جلب مهر و محبت شخص با شمع

#دعای_حضرت_زهرا
#حاجت_روایی
#توسل_به_خدا
#توکل_بر_خدا
#وضو_گرفتن
#مشکلات_زندگی
#نماز_و_دعا
#فلاح_و_نجاح

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *