در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعویذ قرآنی یا قائم آل محمد,خواص و برکات لوح یا قائم آل محمد را قرار دادیم . تعویذ یا قائم آل محمد لوحی است که خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) هدیه داده شده است . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با خواص و برکات تعویذ یا قائم آل محمد در احادیث و روایات ائمه …
,یا قائم آل محمد,یا قائم آل محمد وکتور,تصاویر یا قائم آل محمد,والپیپر یا قائم آل محمد,یا قائم آل محمد یا منصور,یا قائم آل محمد یعنی چه,تصویر یا قائم آل محمد,دانلود عکس یا قائم آل محمد,خواص ذکر یا قائم آل محمد,حرز یا قائم آل محمد,عکس یا قائم آل محمد,تصویر زمینه یا قائم آل محمد,عکس پروفایل یا قائم آل محمد
لوح یا قائم آل محمد,تعویذ قائم آل محمد,لوح و تعویذ یا قائم آل محمد,خواص و فضیلت تعویذ یا قائم آل محمد
تعویذ قرآنی یا قائم آل محمد,خواص و برکات لوح یا قائم آل محمد
در حدیث قدسیِ لوح از امام صادق آمده است
که لوحی هدیه شده از جانب خداوندمتعال به پیامبر اعظم است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ، هذَا کِتَابٌ مِنَ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ لِمُحَمَّدٍ نَبِیِّهِ و نُورِهِ وَ سَفِیرِهِ و حِجَابِهِ و دَلِیلِهِ، نَزَلَ بِهِ الرُّوحُ الْأَمِینُ مِنْ عِنْدِ رَبِّ الْعَالَمِینَ،
«بسم اللّه الرحمن الرحیم، این پیامى است از سوى خداى مقتدر شکستناپذیر که در ساخته و پرداختهاش هیچ عیب و نقصى نیست، خطاب به محمد؛ پیامبر، نور، نماینده و پردهدار او و راهنماى بندگانش به سوى خدا، که روح الامین- جبرئیل علیه السّلام- آن را از جانب پروردگار بر او نازل کرد.»
آنگاه رشته کلام به بیان نام ائمه علیهم السّلام کشانده شده تا به حسن بن على علیهما السّلام رسیده و حدیث قدسى چنین ادامه مىیابد:
فَأُکْمَلَ ذَلِکَ بِابْنِهِ محمد رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ عَلَیْهِ کَمَالُ مُوسَى وَ بَهَاءُ عِیسَى وَ صَبْرُ أَیُّوبَ فَیُذَلُّ أَوْلِیَائِی فِی زَمَانِهِ وَ تُتَهَادَى رُءُوسُهُمْ کَمَا تُتَهَادَى رُءُوسُ التُّرْکِ وَ الدَّیْلَمِ فَیُقْتَلُونَ وَ یُحْرَقُونَ وَ یَکُونُونَ خَائِفِینَ مَرْعُوبِینَ وَجِلِینَ تُصْبَغُ الْأَرْضُ بِدِمَائِهِمْ وَ یَفْشُو الْوَیْلُ وَ الرَّنَّةُ فِی نِسَائِهِمْ أُولَئِکَ أَوْلِیَائِی حَقّاً
«سرانجام سلسله امامت را کامل فرمود به فرزندش م ح م د که مایه رحمت براى جهان و اهل آن است، او کمال و هیبتِ موسى، درخشش و روحانیّتِ عیسى، و استقامت و صبر ایوب، همه را داراست، اولیاء من در زمان ]غیبت[ او (- نزد جهال و ستمگران عالم-) خوار و بىارزشند، سرشان از پیکر جدا شده و گویى سرهاى کفّار ترک و دیلم است که پادشاهان به یکدیگر پیشکش مىکنند، کشته مىشوند، به آتش سوزانده مىشوند، ترسان و هراسان و- از ترس جان و دینشان- لرزانند، زمین از خونشان رنگین مىشود، نالهسوزناک و فریاد (وامظلوما) در بین همسران و خانوادهشان به آسمان مىرود. اینان به حق و بىشک اولیاء من هستند …»
(الجواهر السنیه، ص 203- 204)
از امام باقر علیه السّلام نقل شده است:
«موسى علیه السّلام در سِفر اول (از سِفرهای پنجگانه تورات) نگاه کرد و آنچه را به قائم آل محمد داده مىشود دید. عرض کرد:
یا رَبِّ! اجْعَلْنِی قَائِمَ آلِ مُحَمَّدٍ
«پروردگارا مرا قائم آل محمد قرار بده»،
پیام آمد: إِنَّ ذَاکَ مِنْ ذُرِّیَّةِ أَحْمَد «او از نسل احمد است.» آنگاه موسى در سِفر دوم نظر انداخت و درست همانچیزى را که در سِفر اول دیده بود در آن نیز همان را یافت و همان درخواست را کرد و همان جواب را شنید، سپس در سِفر سوم نیز همان دید، و همان گفتوشنود تکرار شد.»
(اثبات الهداة، ج 3، ص 541، روایت 511)
از قول پیامبر در بخشى از یک حدیث قدسى طولانى چنین نقل شده است:
«خداى عزّ و جلّ به پیامبر صلّى اللّه علیه و اله و سلّم فرمود:
قد جعلت علیّا وزیرک و خلیفتک من بعدک على أهلیک و امّتک، و أعطیتک اذا خرج من صلبک أحد عشر مهدیّا، کلّهم من ذرّیتک، من البکر البتول، آخر رجل منهم یصلّى خلفه عیسى بن مریم، یملأ الأرض عدلا کما ملئت جورا و ظلما، انجى به من الهلکة و اهدى به من الضّلالة، و أبرء بن الأعمى و أشفى به المریض
من على را وزیر و در بین اهل بیت و امّتت جانشین بعد از تو قرار دادم، و از نسلت، از طریق زهراى بتول یازده جانشین مهدى (به حق راه یافته) به تو عنایت کردم که آخرین آنها مردى است که عیسى بن مریم به امامت او نماز گزارد، او زمین را همانگونه که از ستم پر شده است از عدالت سرشار خواهد کرد، به دست او انسانها را از هلاکت نجات بخشم و گمراهان را به راه راست راهبرى کنم، دیده کوران باز کنم و بیماران را شفا دهم.»
(اثبات الهداة، ج 3، ص 588، روایت 809)
از امام صادق علیه السّلام به نقل از امام باقر علیه السّلام آمده است:
الْقَائِمُ مِنْ وُلْدِی اسْمُهُ اسْمِی وَ کُنْیَتُهُ کُنْیَتِی وَ شَمَائِلُهُ شَمَائِلِی وَ سُنَّتُهُ سُنَّتِی یُقِیمُ النَّاسَ عَلَى مِلَّتِی وَ شَرِیعَتِی وَ یَدْعُوهُمْ إِلَى کِتَابِ رَبِّی عَزَّ وَ جَلَّ مَنْ أَطَاعَهُ فَقَدْ أَطَاعَنِی وَ مَنْ عَصَاهُ فَقَدْ عَصَانِی وَ مَنْ أَنْکَرَهُ فِی غَیْبَتِهِ فَقَدْ أَنْکَرَنِی وَ مَنْ کَذَّبَهُ فَقَدْ کَذَّبَنِی وَ مَنْ صَدَّقَهُ فَقَدْ صَدَّقَنِی إِلَى اللَّهِ أَشْکُو الْمُکَذِّبِینَ لِی فِی أَمْرِهِ وَ الْجَاحِدِینَ لِقَوْلِی فِی شَأْنِهِ وَ الْمُضِلِّینَ لِأُمَّتِی عَنْ طَرِیقَتِهِ وَ «سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون».
«امام قائم از فرزندان من است، نامش نام من، کنیهاش کنیه من، سیما و قامتش چون سیما و قامت من و سیره و روشش، سیره و روش من است، مردم را بر دین و آئین من استوار نماید و به کتاب خداى ط فراخواند هرکه او را اطاعت کند، مرا اطاعت کرده است و هرکه از او سرپیچى کند مرا سرپیچى کرده است. آن کسىکه در غیبتش او را منکر شود مرا منکر شده و دروغ پندارنده او مرا به دروغ نسبت داده، پذیرنده او به راستى، مرا به راستى باور داشته است. من از کسانىکه سخن مرا درباره- وجود و غیبت و فرج و قیام- او تکذیب مىکنند و امتم را از راه او منحرف مىنمایند به خدا شکایت مىبرم، وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
(شعرا 227).»
(اثبات الهداة، ج 3، ص 482، روایت 190)