با این دعای مجرب از تمام حوادث و بلایا و خطرات در امان و پناه خداوند خواهید ماند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com با این دعای مجرب از تمام حوادث و بلایا و خطرات در امان و پناه خداوند خواهید ماند را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای محفوظ ماندن و در امان ماندن از جمیع بلایا و خطرات و حوادث و قرار گرفتن در پناه خداوند  …

دعای مجرب می‌تواند به شما حفاظت و امان دهد. این دعا از تمام حوادث و بلایا محافظت می‌کند و شما را در پناه خداوند قرار می‌دهد. با استفاده از این دعا، می‌توانید از خطرات و مشکلات مختلف به شکلی ایمن و محافظت شده عبور کنید.

از آنجایی که زندگی پر از مخاطرات و بلایا است، همیشه به دنبال راهی برای محافظت از خودمان و عزیزانمان در برابر این خطرات هستیم. اما گاهی اوقات هیچ تدابیری کافی نیست و نیاز به کمک و پناه از قدرت‌های بزرگتر از خودمان، مانند خداوند، داریم. این دعا و تمنا برای حفظ و حفاظت از ما در برابر هر گونه بلا و حادثه‌ای، که از طریق اعتماد و ایمان به خداوند برای ما تسهیل شده است، می‌تواند برای ما نقطه قوت و امان باشد. بنابراین، با استفاده از این دعا و تمنا، می‌توانیم احساس امنیت و آرامش بیشتری در زندگی خود داشته باشیم و به خوبی از هر گونه خطرات و بلایا در امان باشیم.

با این دعای مجرب از تمام حوادث و بلایا و خطرات در امان و پناه خداوند خواهید ماند

دعای ایمن ماندن از بلایا,دعای محفوظ ماندن از حوادث,دعای در امان ماندن از بلا و خطرات

با این دعای مجرب از تمام حوادث و بلایا و خطرات در امان و پناه خداوند خواهید ماند

دعای مجرب برای در پناه خدا قرار گرفتن

بیشتر بخوانید  دعا برای حاجت محال و غیرممکن و برآورده شدن خواسته و آرزوی محال

امام صادق علیه السلام فرموده اند: هر کس هنگام طلوع فجر سوره فجر را بخواند تا فجر روز بعد در امان خدا خواهد بود

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
وَالْفَجْرِ ﴿١﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿٢﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿٣﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿٤﴾ هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ ﴿٥﴾ أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِعَادٍ ﴿٦﴾ إِرَمَ ذَاتِ الْعِمَادِ ﴿٧﴾ الَّتِی لَمْ یُخْلَقْ مِثْلُهَا فِی الْبِلادِ ﴿٨﴾ وَثَمُودَ الَّذِینَ جَابُوا الصَّخْرَ بِالْوَادِ ﴿٩﴾ وَفِرْعَوْنَ ذِی الأوْتَادِ ﴿١٠﴾ الَّذِینَ طَغَوْا فِی الْبِلادِ ﴿١١﴾ فَأَکْثَرُوا فِیهَا الْفَسَادَ ﴿١٢﴾ فَصَبَّ عَلَیْهِمْ رَبُّکَ سَوْطَ عَذَابٍ ﴿١٣﴾ إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ ﴿١٤﴾ فَأَمَّا الإنْسَانُ إِذَا مَا ابْتَلاهُ رَبُّهُ فَأَکْرَمَهُ وَنَعَّمَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَکْرَمَنِ ﴿١٥﴾ وَأَمَّا إِذَا مَا ابْتَلاهُ فَقَدَرَ عَلَیْهِ رِزْقَهُ فَیَقُولُ رَبِّی أَهَانَنِ ﴿١٦﴾ کَلا بَل لا تُکْرِمُونَ الْیَتِیمَ ﴿١٧﴾ وَلا تَحَاضُّونَ عَلَى طَعَامِ الْمِسْکِینِ ﴿١٨﴾ وَتَأْکُلُونَ التُّرَاثَ أَکْلا لَمًّا ﴿١٩﴾ وَتُحِبُّونَ الْمَالَ حُبًّا جَمًّا ﴿٢٠﴾ کَلا إِذَا دُکَّتِ الأرْضُ دَکًّا دَکًّا ﴿٢١﴾ وَجَاءَ رَبُّکَ وَالْمَلَکُ صَفًّا صَفًّا ﴿٢٢﴾ وَجِیءَ یَوْمَئِذٍ بِجَهَنَّمَ یَوْمَئِذٍ یَتَذَکَّرُ الإنْسَانُ وَأَنَّى لَهُ الذِّکْرَى ﴿٢٣﴾ یَقُولُ یَا لَیْتَنِی قَدَّمْتُ لِحَیَاتِی ﴿٢٤﴾ فَیَوْمَئِذٍ لا یُعَذِّبُ عَذَابَهُ أَحَدٌ ﴿٢٥﴾ وَلا یُوثِقُ وَثَاقَهُ أَحَدٌ ﴿٢٦﴾ یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ﴿٢٧﴾ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً ﴿٢٨﴾ فَادْخُلِی فِی عِبَادِی ﴿٢٩﴾ وَادْخُلِی جَنَّتِی ﴿٣٠﴾

📚المصباح کفعمی، ص 460

جمع بندی

دعای مجرب برای در پناه خدا قرار گرفتن از جمله آیاتیست که امام صادق علیه السلام توصیه کرده‌اند. این دعا به صورت زیر است:
“بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
وَالْفَجْرِ ﴿١﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿٢﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿٣﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿٤﴾ هَلْ فِی ذَلِکَ قَسَمٌ لِذِی حِجْرٍ ﴿٥﴾…”
این دعا بر اساس سوره فجر است و امام صادق علیه السلام اشاره کرده‌اند که هر کس این سوره را در زمان طلوع فجر بخواند، در امان خدا قرار خواهد گرفت. این دعا نشان از اهمیت و تاثیرگذاری دعاهای مجرب و قرآنی بر زندگی معنوی و روحی انسان دارد و می‌تواند کمک‌کننده و تسکین‌بخش باشد.

بیشتر بخوانید  دعایی که خیر و برکت و روزی را در خانه و مغازه شما زیاد می کند

1. دعا
2. پناه خدا
3. امام صادق
4. سوره فجر
5. امان خدا
6. طلوع فجر
7. لیال عشر
8. شفع و وتر
9. مراد خدا
10. خدای مراقب

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *