دعای كسب عزت و اقتدار در ميان مردم,دعای مجرب برای عزت و بزرگی و حفظ آبرو

در این مطلب از سایت ملکوتی ها دعای كسب عزت و اقتدار در ميان مردم,دعای مجرب برای عزت و بزرگی و حفظ آبرو را قرار دادیم . دعای زیر دعایی قوی و مجرب برای به دست آوردن عزت و بزرگی و اقتدار و احترام در بین مردم و جامعه می باشد . اگر می خواهید در جامعه صاحب عزت و بزرگی شوید این دعا را بخوانید …

در این مطلب، دعای مؤثری را برای کسب عزت و اقتدار در میان مردم معرفی کرده‌ایم که به عنوان ابزاری روحانی و قدرتمند، می‌تواند به شما کمک کند تا در جامعه به احترام و بزرگی دست یابید. این دعا به گونه‌ای طراحی شده که با خواندن آن، نیرویی مثبت و تأثیرگذار بر روح و روان شما حاکم خواهد شد و به شما امکان می‌دهد تا در روابط اجتماعی‌تان به جایگاهی رفیع و مورد احترام دست پیدا کنید. اگر خواهان ارتقای موقعیت اجتماعی و حفظ آبرو هستید، این دعا می‌تواند راهگشای شما باشد و به شما عزتی پایدار هدیه دهد. با جست‌وجو در عمق این کلمات مقدس، می‌توانید به قدرتی نهفته دست یابید که شما را در میان مردم ممتاز می‌سازد.

دعای كسب عزت و اقتدار در ميان مردم,دعای مجرب برای عزت و بزرگی و حفظ آبرو

دعای عزت و بزرگی,دعای عزت و اقتدار,دعای کسب عزت و احترام در جامعه,,دعای افزایش عزت و اقتدار

دعای هیبت و بزرگی

هر کس همراه داشته باشد این چهار آیه را نصرت یابد و در نزد حاکمان با هیبت باشد.

اَلَمْ تَرَالیَ الْمَلاء مِنْ بَنی اِسْرائیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالُوا لِبَنیًّ لَهُمُ ابْعَثْ لَنا مَلِکاً نٌقاتِلْ فِی سَبیلِ اللهِ وَ قَدْ اُخْرِجنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنائِنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلَّوا اِلاّ قَلیلاً مِنْهُمْ وَ اللهُ عَلَیمٌ بِالظّالِمینَ (سوره بقره (۲) آیه ۲۴۶)لَقَد سَمِعَ اللهُ قَوْلَ الّذینَ قیلَ لَهُمْ کُفُّوا اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلوهَ وَ اتُوا الزَّکوهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقٌ م‍ِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالُوا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقَتالَ لَوْلا اَخَّرْتَنا اِلی اَجَلٍ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلٌ وَ الْآخِرَهُ خَیْرٌ لِمَنِ اتَّقی وَ لا تُظْلَمونَ فَتیلاً. (سوره نساء (۴) آیه ۷۷)وَ تْلُ عَلَیْهِمْ نَبَاَ ابْنَی آدَمَ بِالْحَقَّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتُقَبَّلَ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یُتَقَبَّلْ مِنَ الْآخَرِ قالَ لاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.

بیشتر بخوانید  آیه فوق العاده قوی برای جلب مهر و محبت و عشق و علاقه معشوق

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید:

هر روز ۱۰۰۱ بگویید :

آیه ۱۹ سوره شوری :

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ

آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید بشما عنایت می گردد.

سخن پایانی

دعای هیبت و بزرگی، همچون نوری در دل تاریکی‌ها، انسان را به سوی عظمت و شکوه رهنمون می‌سازد. وقتی که فرد با ایمان به قدرت الهی، به آیات قرآن متوسل می‌شود، احساس می‌کند که پشتوانه‌ای استوار دارد که او را از ترس و ناامیدی رها می‌سازد. آیه ۱۹ سوره شوری یادآور این حقیقت است که خداوند لطیف و مهربان است و به بندگانش روزی می‌دهد و این وعده و امید، به انسان قدرتی می‌بخشد که در برابر حاکمان و موانع زندگی با اعتماد به نفس و عزت نفس ایستادگی کند. به این ترتیب، با تکرار این دعا، نه تنها دل‌ها به هم نزدیک می‌شود بلکه درهای روزی و برکت به روی انسان گشوده می‌شود و آرزوها به واقعیت تبدیل می‌گردند.

#دعای_هیبت
#عزت_و_بزرگی
#آیات_قرآنی
#رزق_و_برکت
#طلب_جاه
#آیه_۱۹_سوره_شوری
#تقویت_ایمان
#فرآخی_روزی

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *