تعویذ مجرب برای دفع چشم زخم و نظر بد از حضرت علی (ع) در مفاتیح الجنان

در این مطلب از سایت ملکوتی ها تعویذ مجرب برای دفع چشم زخم و نظر بد از حضرت علی (ع) در مفاتیح الجنان را قرار دادیم . این دعای سریع الاثر از امام علی (ع) برای در امان ماندن و حفظ از شر چشم زخم و چشم نظر توصیه شده است ..

در این مقاله  به بررسی تعویذ مجرب و مؤثر برای دفع چشم زخم و نظر بد از حضرت علی (ع) پرداخته‌ایم. این دعا که در کتاب مفاتیح الجنان آمده است، به عنوان یک روش سریع‌الاثر معرفی شده و از سوی امام علی (ع) برای حفظ افراد از آسیب‌های ناشی از چشم زخم توصیه شده است. با استفاده از این تعویذ، مومنان می‌توانند در برابر نیات منفی و انرژی‌های منفی محافظت شوند و آرامش خاطر را در زندگی خود تجربه کنند. مطالعه و به کارگیری این دعا به عنوان یک شیوه معنوی، می‌تواند به ایجاد سپر حفاظتی در برابر بدخواهی‌ها و چشم‌نظرها کمک کند.

تعویذ مجرب برای دفع چشم زخم و نظر بد از حضرت علی (ع) در مفاتیح الجنان

تعویذ مجرب برای دفع چشم زخم و نظر بد از حضرت علی (ع) در مفاتیح الجنان

تعويذ دفع و از بين بردن هر گونه چشم زخم و نظر بد مروى از اميرالمؤمنين عليه السلام

نوشته و همراه خود دارد

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ بِسْمِ اللَّهِ الْعَظيمِ عَبَسَ عابِسٍ وَ شَهابَ قابسٍ حَجَرَ يابِسٍ رَدَدْتُ عَيْنَالعايِنِ عَلَيْهِ مِنْ رَاءْسِهِ اِلى قَدَمَيْهِ اَخَذَ عَيْناهُ قابِضٌ بِكِلاهُ وَ عَلى جارِهِ وَاَقارِبِهِ جِلْدُهُ دَقيقٌ وَ دَمُهُ رَقيقٌ وَ بابُ الْمَكْرُوهِ تَليقُ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرى مِنْ فُطُورٍ ثمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ كَرَّتَيْنِ يَنْقَلِبْ اِلَيْكَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسيرٌ.

مفاتيح الجنان، حاج شيخ عباس قمي (ره).

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای درمان بی خوابی و رهایی و خلاص شدن از بدخوابی

التماس دعا

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *