اگر بیکار هستید و به دنبال کار این دعا را بخوانید جهت یافتن کار مناسب مجرب است

در این مطلب از سایت ملکوتی ها اگر بیکار هستید و به دنبال کار این دعا را بخوانید جهت یافتن کار مناسب مجرب است را قرار دادیم . دعای زیر دعایی مجرب و سریع الاجابه برای رفع بیکاری و یافتن و پیدا شدن کار و شغل مناسب و پردرآمد می باشد .

در این مطلب به شما عزیزانی که در جستجوی کار هستید، دعایی ویژه و مؤثر معرفی می‌شود که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما در یافتن شغل مناسب کمک کند. این دعا با نیات خالصانه و قلبی پر از امید، نه تنها موانع بیکاری را از پیش رویتان برمی‌دارد، بلکه مسیرهای جدید و پردرآمدی را برای شما می‌گشاید. با خواندن این دعای مجرب و با ایمان به قدرت آن، می‌توانید به سوی آینده‌ای روشن و پر از موفقیت گام بردارید. امیدواریم این کلمات، راهگشای شما در مسیر اشتغال و رفاه باشد.

اگر بیکار هستید و به دنبال کار این دعا را بخوانید جهت یافتن کار مناسب مجرب است

اگر بیکار هستید و به دنبال کار این دعا را بخوانید جهت یافتن کار مناسب مجرب است

دعای مجرب جهت یافتن کار مناسب

امام صادق می فرمایند :به جهت پیدا کردن شغل مناسب نیت کنید و این دعا را روزی ۶۶ مرتبه قبل از خروج از خانه و موقع خوب به مدت یک هفته بخوانید .

(آل عمران آیات ۷۳و۷۴)

قل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. و یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ.

سخن پایانی

برای یافتن شغل مناسب، یکی از دعاهای مجرب که توصیه شده، دعای امام صادق (ع) است. این دعا را می‌توان به عنوان وسیله‌ای معنوی و الهام‌بخش در نظر گرفت که با نیت خالص و امید به رحمت الهی، می‌تواند راهی برای گشایش درهای رزق و کار فراهم آورد. با توجه به آیات ۷۳ و ۷۴ سوره آل عمران، به این نکته اشاره شده است که فضل و برکت الهی در دست خداوند است و او به هر کس که بخواهد، ارزانی می‌دارد. بنابراین، با تکرار این دعا به تعداد ۶۶ مرتبه قبل از خروج از خانه در ساعت‌های مناسب به مدت یک هفته، فرد می‌تواند با توکل به خدا و ایمان به رحمت او، به سوی شغل دلخواه و مورد نظر خود حرکت کند. این عمل به نوعی اعتراف به ظرفیت‌های الهی و پذیرش نعمت‌های اوست که می‌تواند زندگی فرد را دستخوش تغییرات مثبت کند.

بیشتر بخوانید  دعای کن فیکون برای بیقرار کردن معشوق از محبت و عشق و علاقه تضمینی

1. دعای مجرب
2. یافتن کار
3. شغل مناسب
4. امام صادق
5. نیت
6. دعا
7. روزی ۶۶ مرتبه
8. خروج از خانه
9. مدت یک هفته
10. آیات آل عمران
11. فضل
12. رحمت
13. خداوند

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *